Návrat k původnímu sloganu
"Sol y playa" v kombinaci s 16 milióny euro mají zajistit ostrovům nárůst popularity v kontinentální Evropě.
"Sol y playa" je slogan z dob dávno minulých, kdy turisté teprve kanárské ostrovy objevovali. Nyní přišla vláda s nápadem se k tomuto tématu vrátit a marketingově kanárské ostrovy "oživit" v zahraničí. Cílem je prezentovat ostrovy jako místo, kde se dají dobít "fyzické" a "psychické" baterky a udělat vše pro prodloužení života.
Uvedl to ve čtvrtek náměstek ministra cestovního ruchu kanárské vlády, Ricardo Fernandez de la Puente, když představil marketingový plán pro rok 2013. Plán v hodnotě 16 miliónů eur se vrací k počátkům cestovního ruchu na Kanárských ostrovech a zaměřuje se na opakování situace, kdy se ostrovy staly lídrem na mezinárodní scéně.
Ricardo Fernandez de la Puente dále řekl, že Kanárské ostrovy jsou destinací, která nabízí nevšední zážitek prostřednictvím nejlepšího klima na světě, a to díky jedinečné geografické poloze.
Jedním z hlavních cílů plánu je najít společnou řeč mezi všemi činiteli zapojenými do propagace cestovního ruchu na ostrovech, tedy on-line médií, sociálních sítí, tisku, televizí.
Tento marketingový plán pro rok 2013 stanoví "agresivní" strategii pro Francii, Polsko a Rusko, kde je prostor pro růst, trhy v Belgii, Švýcarsku a Norsku jsou považovány za cíle "velkého zájmu" pro svůj vysoký podíl na trhu.
Materiál analyzuje trhy jako je Německo, Rakousko, Dánsko, Finsko, Nizozemsko, Irsko, Itálie, Portugalsko, Velká Británie a Česká republika, kde již nevidí velký prostor pro růst v letošním roce.